Peter R. de Vries vs Joris Demmink

Petre R. de Vries over Joris Demmink: “Ik ken de zaak Demmink beter dan je denkt, heb er deze zomer vrij veel tijd in gestopt en als mensen denken dat ze de zaak er goed mee doen door zo te werk te gaan, dan maak ik me grote zorgen….”

HET BEGINT INMIDDELS HET VASTE PATROON TE WORDEN: FRAUDE-BESTRIJDERS BIJ HET OM ZIJN ZELF FRAUDERS, MISDAAD-JOURNALISTEN VAN DE MSM ZIJN ZELF MISDADIGERS OPNIEUW LOOPT PETER R. DE VRIES TEGEN DE LAMP ALS CRIMINEEL ‘ONDERZOEK’ PETER R. IN VAATSTRA-ZAAK VOLLEDIG IN DIENST VAN JUSTITIE-PEDOFIELEN EN JORIS DEMMINK DEZE SITE ONTMASKERDE ‘MR. MISDAAD’ ALS EERSTE COMPLETE JOURNALSITIEKE ‘CARRIERE’ VAN PETER R.

lees verder Peter R. de Vries vs Joris Demmink.

This entry was posted in CrisisNL and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Peter R. de Vries vs Joris Demmink

  1. Ach Petertje staat toch nog op de zwarte pay-rol van politie Kennemerland! De oorsprong van de Nationale recherche en hoe het daar zit weten we nu ook allemaal. Maar Ach de zwarte uniformen zijn weer uit de kast gehaald om respect af te dwingen bij de burgers.

  2. leendert says:

    Ik heb jaren terug gevraagd per e mail aan Peter R de Vrries waarom hij geen onderzoek instelt naar Joris demmink ,hij liet mij weten door e mail dat hij er geen tijd voor had,nu begrijp ik dat waarom niet.Ze moeten hem nooit meer op TV toelaten ,de glibber

Leave a Reply

